niedziela, 22 marca 2015

let's get started

Zawsze myślałam, że przedstawianie się jest proste. A tutaj proszę, siedzę po turecku na krześle, wpatrując się tępo w monitor i zupełnie nie wiem co napisać. Może zacznę więc ogólnie:

Witam wszystkich!
Jestem Zosia i mam 14 lat. Mam wiele pasji, a jedną z nich jest oczywiście... gotowanie (surprise, surprise). Jakiś czas temu zapałałam ogromną miłością do kuchni molekularnej. Jak każdy w obecnych czasach interesuję się fotografią. Od kilku lat kształcę swoje umiejętności na warsztatach z domu kultury. Mój mały aparacik kocham ponad wszystko. Mogę jeszcze dodać, że jestem chodzącym fandomem i wielbicielem muzyki.

No, to chyba wszystko na początek. Nigdy nie byłam specjalnie dobra w takich wstępach, mimo że pisać lubię. A żeby było milej, zacznijmy od jakiegoś zdjęcia i odrobiny dobrej muzyki! :D


link -bardzo dobry tekst, no i oczywiście wykonanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie motywujące komentarze! Krytyka również mile widziana. ;) (byle bez wulgaryzmów)